reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

reklama

Mudrovačky

Kde sa nachádzajú nachádzači?

Tomáš Batik

Kde sa nachádzajú nachádzači?

Pravdupovediac, hľadanie mi už lezie na nervy. Ztuctovelo. Hľadajú všetci kam len oko dovidí a ucho doslyší - či už partnera, zamestnanie alebo stratenú mladosť; kľúče od bytu, samých seba alebo aspoň ten trápny zmysel života. Stačí len prebehnúť zopár okolitých blogov a hneď na vás z niektorého vyskočí, že jeho autor či autorka sú zanietení hľadači, momentálne si vybavujúci živnosť v tejto oblasti. Nech idú radšej na huby, tam sa môžu nahľadať do zbláznenia. Na protest proti tomuto zhubnému trendu som sa preto ja, na rozdiel od podobných zblúdilcov nejasného smerovania, rozhodol dnes nehľadať absolútne nič - mám totiž vo veciach jasno a o všetkom viem úplne presne, kde sa to nachádza. Vezmem to ale radšej po poriadku - partnerka je na ceste z práce, zamestnanie presne tam, kde bolo i minulý týždeň, mladosť sa stráca len v hlave, kľúče spokojne visia v zámke dverí, ja sám som vždy tam kam sa pohnem a zmysel života, ako ináč, spočíva v hľadaní. A do kelu... :)

  • 20. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 160x
  • 10
Vôňa knihy

Tomáš Batik

Vôňa knihy

Milý návštevník môjho vnútra, v nasledujúcom článku použijem slovo voňa a jeho variácie 32 krát, nápisu včítane. Na moje ospravedlnenie poviem len toľko: Nemôžem za to. Mám rád vôňu kníh. Tak nejako sa mi sama vovoňala do textu.

  • 16. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 389x
  • 4
Veci, čo putujú

Tomáš Batik

Veci, čo putujú

Poznáte to, ľudia z rodu Nepedantných. Príde k vám kamoš a medzi rečou sa spýta: Nemáš nejakú dobrú knihu? A vy samozrejme poviete niečo ako: Nedávno som dočítal toto, hento tamto a bolo to fasa. On na to: Požičaj. Vy vravíte: Nie je moja, mám ju od toho, onoho, tamtoho. Po chvíľke rozmýšľania: Ale hádam mu to nebude vadiť, tak vieš čo, zober si ju, ale určite že vrátiš, ok? Kamoš nasľubuje hory doly a kniha, prípadne film či CD-čko sa čiernou dierou v jeho taške nenávratne strácajú vo vesmíre putujúcich vecí. Never to be seen again.

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 3
Moje obľúbené kon(tro)verzačné cvičenie

Tomáš Batik

Moje obľúbené kon(tro)verzačné cvičenie

"Obetovali by ste 5 rokov života výmenou za výnimočnú fyzickú krásu?" "Čo by ste robili, keby ste vedeli, že o týždeň bude nukleárna vojna?" "Boli by ste schopní zabiť nevinného človeka, ak by to ukončilo hladomor vo svete?" "Dali by ste si chirurgicky odstrániť prst, ak by vám to zaručilo imunitu pred všetkými vážnymi chorobami?"

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 885x
  • 10
Lego kocky a ozubené kolieska

Tomáš Batik

Lego kocky a ozubené kolieska

Je úžasne ľahké byť s niekým kamarát, keď chodíte do škôlky. Deti sú vtedy ako kocky, s ktorými sa hrajú, ľudské lego, čo do seba ľahko zapadá. Stačí len nájsť tú správnu veľkost a ľubovoľné dve vytvoria pár.

  • 23. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 401x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu