reklama

Jarné impre(ce)sie

Všade kam pozriete, jar je v plnom kvete, čo v kvete, priam v ROZ-kvete síl - ideálny čas, aby nádejní fotografi opäť raz nadšene vybehli do prírody a v odlesku jej geniality si vydobyli kúsok uznania za svoje výtvory v kruhoch ľudí podobne postihnutých. Ako napríklad ja, tu a teraz. Nech sa páči. A ak sa nebodaj niečo páči viac, dá sa na to kliknúť a bude sa to páčiť úplne najviac, také to bude veľké :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Súc úbohý automatista možností veľkého zoomu a následneho beztrestného zachytávania vysokoprivátnych emócií plachých bytostí zbavený, rozhodol som sa urobiť z núdze cnosť a obrátiť môj fotoobjektív k veciam, v zvečňovaní ktorých sa mu naopak darí celkom dobre, to jest k detailom častokrát pozoruhodných tvarov a tvorov. K môjmu vlastnému prekvapeniu som zistil, že ja, človek ktorý prežil drvivú väčšinu svojho života buď na trinástom poschodí alebo aspoň minimálne na kopci s výhľadom, som sa zrazu stal zanieteným človekom prízemným, čoraz častejšie sa skláňajúcim k veciam o ktorých som naposledy počul pred rokmi na hodinách biológie a ktoré ma nakreslené v učebnici nijako veľmi nevzrušovali. Všetky tie piestiky, sosáčiky, tykadielka, veď viete. Keď to však odfotím sám, neviem sa vynadívať. Jeden až niekedy neverí čo všetko sa okolo neho pohybuje a v akom prostredí. Napríklad v takomto:


Takomto:

Alebo v takomto:

Zvláštne slovo to "takomto", že? Znie ako indiánske meno :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž a v takomto :) prostredí prežívajú svojé malé životy napríklad aj takéto prapodivné tvory. Tvory, ktoré sa nám mimochodom smejú priamo do očí, všimnite si.

Alebo aj tvory takéto, s doslova neuveriteľnými krídlami:

Či (s)tvory takéto:

Budem sa opakovať, už som to sem raz písal a asi ešte aj veľa krát budem, ale toto keby že je vysoké meter a rúti sa to na mňa.... brrr:)
Keď sa tak ale pozerám na jedny z najčudesnejších očí v zvieracej ríši (veď ono je to teleskopické, ľudia! :) neviem sa ubrániť zvedavej myšlienke: Ako asi tak ten malý slizoš cez tie anténky vidí? Dajme tomu takú púpavu. Poviete si, poznám, žlté, prípadne biele. Ako slnko a mesiac.

Ale videli ste ju niekedy takto? Zdola, ako slimák?
Správna odpoveď je áno, videli, práve teraz :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž a na záver, ako odmena za vašu trpezlivosť, sex. Áno, je to tak, v prírode priamo pred očami našich zvedavých detí sa dejú veci o ktorých žiadny slušný človek nechce nič vedieť, ale o to viac ich chce vidieť. Dámy a páni, predstavujem vám lienčí sex!

To keby ste videli ako vyvádzali, rajtovali hore dolu po tej tráve ako zmyslov zbavené. Pritom také milé, neškodné tvory sa to zdali byť. Kto by to bol do nich povedal! Pozrime sa na to pre istotu ešte raz, či nás oči neklamú:

Nuž, neklamú. A to je na dnes všetko. Nabudúce niečo o sci-fi stromoch a najmä, ďalšie lienky! Ešte pikantnejšie ako dnes! Tak nikam nepreklikávajte a ostaňte naladení. O pár dní som späť :)

Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu