reklama

Ranné paradoxy

Zistil som, že som celý nejaký na hlavu postavený, dôkazom budiž dnešné ráno a fascinujúca nepriama úmera medzi časom môjho vstávania a odchodom z domu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

To si tak nastavím budík ako bežne, niečo okolo 6:20. Ešte stále v hlboko komatóznom stave úspešne odignorujem sadistické zvonenie, aby som bol asi o trištvrte hodiny neskôr preplesknutý do života pohľadom na displej a pocitom totálneho nestíhania. Na moje vlastné obrovské prekvapenie však už o cca 7:15 stojím oblečený, obriadený a kvázi použiteľný pri dverách, aby som len o pár minút neskôr stihol skorší spoj, ktorý, podotýkam, nestíham nikdy, lebo veď prečo, veď je SKORŠÍ.

Keď si však naopak privstanem trebárs o šiestej, je takmer isté, že ma klídek, do ktorého sa hodím, spoľahlivo učičíka až do tradičného 15 minútového meškania. Ak totiž ráno doprajem mojej úžasnej osobnosti dostatok času rozkvitnúť do plnej krásy, s presným príchodom do práce sa môžem rozlúčiť. Najlepšie zjavne fungujem v panike a v dobe, keď sa mozgové procesy ešte nestihli poriadne rozbehnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz otázka, dve: Čo s tým? Čo so mnou, pre boha živého?

Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu