reklama

Hubba Bubba

- Niekedy by som chcel byť ženou, jej chôdzou a vôňou, čo v kaskádach veje za ňou ako vábivá, neviditeľná stuha...- Teda, nerád Ti beriem ilúzie, predstavuj si čo len chceš, ale v živote nebudeš napokon aj tak nikým iným než sám sebou. A či už je to dobre alebo nie, radšej si na seba čo najskôr zvykni. A maj sa rád. Uľahčíš si mnoho vecí ak si budeš priateľom.(po chvíli)- Počúvaj, máš sa ty vôbec rád?- A čo ti ja viem? Stále mi na mne čosi vadí. Aj by som sa mal, ale občas som si smiešny.- No a? To akože vadí? Veď aj ostatní sú. Všetci sme. A okrem toho, nemôžeš sa zasa úplne žrať. Šak nemôžeš byť dokonalý ako Boh.- To akože chceš povedať, že Boh je celý uveličený z toho, aký je dobrý?- Nó, takto som to síce nepovedal, ale keď je dokonalý, tak hádam musí byť so sebou spokojný, no nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

- Ja ti neviem, asi by nemal byť. Len si to predstav, pyšný Boh. Ale zasa na druhej strane, musí si veriť, to hej. Nemôže mať predsa mindráky, keď už raz má na starosti celý svet. Predpokladám, že je OK ak si občas povie: Som dobrý, som fakt dobrý. Hoc aj pred zrkadlom. Lebo fakt je. A nikto mu to nemôže mať za zlé.

(po chvíli)

- Počuj, máš ty Bohu niečo za zlé?
- Nerozmýšľal som o tom. Ani nie. Lebo aj keď sa tu občas dejú poriadne kokociny, stále mám tak nejako pocit, že to tak má byť.
- To vravíš len preto, že zatiaľ sa nič hrozné nestalo tebe.
- Hmm, asi hej. Ťažko mi to vyvracať. Aj keď ja mám skôr pocit, že to bude tým, že som sa zlému vždy vyhýbal sám. To máš ako v Zbal prachy a vypadni: "Jedou v tom nesmyslu s karmou. Jako že: nikomu neubližuj a nikdo neublíži tobě."
- Ale tak či tak ťa raz nejaké nešťastie dostihne, nezáleži predsa všetko len na tebe, to je ti hádam jasné?
- Vieš čo, tuším ani nie. A možno práve v tom je moje šťastie, že ignorujem budúcnosť. V čom je to tvoje?
- Aké sekvoje?
- Čo si hluchý? To máš z toho walkmana. Tvoje šťastie, že kde leží, sa pýtam.
- Jaj ahá. No neviem, netuším, najskôr bude v nejakej truhlici zakopané na opustenom ostrove, o ktorom ani neviem, v akom mori leží.
- Tak vidíš. Mal by si radšej zdvihnúť kotvy a vydať sa na lov, John Silver, lepšie ako tuto zabíjať čas planými debatami. To je to s tebou vážne až také zlé?
- Vlastne ani nie. Len som nevedel, čo ti na to povedať. V podstate sa mám celkom fajn.
- Aha. Tak to som rád...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(ticho)

- Počuj, chceš k tomu ešte niečo dodať? Lebo vieš, tlačí nás čas, kopu dôležitejších vecí než tuto šťastie treba riešiť.
- Ja? Nie. Ty?
- Ja tiež nie.
- Tak teda?
- Tak teda hádam už pôjdeme.
- A vieš ty čo? Máš pravdu. Poďme.
- Tak choď prvý, ja potom zhasnem svetlo.
- Nie, nie, ty choď prvý.
- Ale no ták!
- Neser ma!
- No keď inak nedáš...
- Vypadni!
- Ale...
 
 Plesk!

Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu