reklama

Poďže Anča, poď s nami, do stodoly, do slamy

Za oknom poletujú vločky veľké ako klišé, ktorým som začal túto vetu a ja tu sedím, prikladám si ľadové obklady na miesto, odkiaľ mi mimoriadne krvavým spôsobom pred hodinou odňali zub a dúfam, že ibáče zaberú skôr, než injekcie vyprchajú a do čeľuste sa mi zahryzne bolesť ako besný pitbul. Chemikálie, výmena stráží! Otupiť receptory bolesti! Sfetujte ho! Sir, yes, sir!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Je to zvláštny pocit počuť, ako vám po zásahu inštrumentov nie nepodobných nástrojom sadistických vrahov zvnútra praská hlava a a vy pri tom necítite vôbec nič. Jeden podobný surreálny zážitok denne a bol by so mňa minimálne Dalí. Alebo Charlie Manson. Ťažko povedať.

Rewind <<...<<...<<
Creativity :)
Play >

Za oknom milióny kryštalických častíc zľadovatelej vody podliehajú neodolateľnému šarmu gravitácie a ja tu sedím a rozmýšľam, či ísť vôbec s takto opuchnutým lícom maskujúcim pulzujúci kráter bolesti do práce alebo všetkých obvolať, hodiny presunúť na inokedy a napísať radšej niečo o sexe, drogách a rock'n'rolle. No a keďže prvá možnosť v sebe implicitne zahŕňa zrušiť všetko, čo som doteraz napísal, vyberám si tú druhú. Aj tak to chcete počuť. Či čítať. Či čo.
Všetci chcú.
Všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže: Mládež je strašná, to je jasné. A čo je ešte horšie, ide to s ňou od desiatich k piatim. Do roboty to je ľavé, len by sa to ochlastávalo, zabávalo, bralo drogy a trtkalo. No fuj, humus. To za našich mladých čias bolo všetko inak. A za čias našich starých otcov a materí ani nehovorím, jój, to bol len čistý svet. Žiadne telky, internety, nepotrebné sprostosti. Ľudia si boli bližší a žili morálnejšie. A sú o tom aj dôkazy, pričom nemám na mysli nejaké traktáty vyprodukované intelektuálnou elitou odtrhnutou od reálneho života, nie nie nie, sú to výtvory bežných ľudí, takých, ako väčšina z nás. Hovorí sa im folklór. Ak si človek uvedomí, vo co v ňom vlastne go, získava táto studnica múdrosti našich predkov zrazu úplne nové, netušené kvality a jej dno mizne v nedohľadne. Zopár príkladov za všetky:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1) Icom picom bol som pritom trávička zelená,
icom picom bol som pritom až po vyše kolená.
Tečie voda z javora jaj, jaj, jaj, mlynárovi do dvora jaj, jaj, jaj, jaj,jaj, jaj.
(zatiaľ OK, aj keď sa logicky natíska otázka: Pri čom bol vlastne autor? A odkedy tečie voda z javora?)

Icom picom bol som pritom trávička zelená,
icom picom bol som pritom až po vyše kolená.
Poďže Anča poď s nami jaj, jaj, jaj, do stodoly do slamy jaj, jaj, jaj, jaj,jaj, jaj. 
(S NAMI? A s koľkými? A do slamy? No ak toto nie je návrh na GRUPÁK, tak už neviem čo)

Icom picom bol som pritom trávička zelená,
Icom picom bol som pritom až po vyše kolená.
Čo by ja tam robila jaj, jaj, jaj, mamka by ma vybila jaj, jaj, jaj, jaj, jaj, jaj. 
(Anča hrá "hard to get", rozumej nedostupnú :) )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Icom picom bol som pritom trávička zelená,
Icom picom bol som pritom až po vyše kolená.
A ty mamke tak povedz jaj, jaj, jaj, že si bola na spoveď jaj, jaj, jaj, jaj, jaj, jaj.
(pre istotu NO COMMENT)

Druhý klenot:

Ešte si ja, ešte si ja, pohár vínka vypijem 
Ešte si ja, ešte si ja, pohár vínka vypijem
(DROGY, bez debaty, akurát nebol taký široký výber)
Od večera do rána, muzika mi vyhráva 
(ROCK'N'ROLL)
a ja pijem, pijem, pijem, pijem
len z plného pohára
(ALKOHOLIZMUS
Ešte si ja, ešte si ja, pohár vínka zaplatím,
potom sa ja, potom sa ja, k mojej milej navrátim. 
( s prísľubom SEXu, ako inak, chválabohu tentokrát aspoň partnerského)
Od večera ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do tretice všetko dobré:

Čože je to päťdesiatka
keď sa dívaš na dievčatká
to pre muža nie je vážny vek
keď vie bozkať dievča ako kvet
Čože je to päťdesiatka
keď sa dívaš na dievčatká
hej – hoc krása už je het
dievčatká mladosť vrátia späť
(Dievčatká?!? Až sa mi nechce veriť, že takúto donebavolajúcu oslavu CHLÍPNOSTI spieval v televízii i bývalý prezident Schuster)

No a na záver ešte bonus v podobe nestarnúcej hitovice:

Eš-te som sa ne-o-že-nil, úž ma žená bíííje (NÁSILIE NA MUŽOCH)
Dal som si ja pri-ho-to-viť 3 dubové kýýýje (DRŽANIE ZBRANE, tažko povedať či legálne :) )
S jedným budem ženu bici a s tým druhým
dzeci, dzeci, dzeci, dzeci (NÁSILIE NA ĎEŤOCH A NA ŽENÁCH)
A s tým tre-tím kyja - kyjačis-kom pôjdem na zá-lé-ty (NEVERA)

Stačí aj zbežný pohľad, aby bolo všetkým jasné, že až tak strašné to s dnešným svetom byť nemôže. Vždy bol totiž taký istý :)

P.S. Skôr, než sa do mňa niekto obuje, že som len účelo povyberal piesne, čo sa mi hodili, sa k tomu dobrovoľne priznávam. No a čo? :)
A ak som nejaký text skomolil, vopred sa ospravedlňujem, ale počúvam "trochu" inú hudbu :) Prípadné sťažnosti preto prosím adresujte tu. P.P.S. Prestalo snežiť. Ibáče zabrali. Pitbuly pustili. Idem robiť.

Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu