reklama

Nu Jazz Dayz 2007: Dan Bárta video

Sekcii Kultúra dnešného tlačeného SME (webová verzia tu) dominuje fotka Dana Bártu z piatkového  vystúpenia na bratislavských Nu Jazz Dayz, čo mi pripomenulo, že som sa s vami chcel podeliť o pár videí, ktoré som v tentokrát mimoriadne prítulnej Inchebe natočil (keď už som sa donútil na pár minút prestať vlniť, nech to aspoň malo nejaký zmysel :) - ako spomienku pre tých, čo tam boli a malú ukážku pre tých, čo nie. Možno si nabudúce tak skvelý zážitok už nenechajú ujsť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)



Dan Bárta bol aj pre mňa vrcholom večera (netrúfam si povedať, že celých Nu Jazz Dayz, pretože v sobotu som bol donútený dať prednosť nepomerne "kvalitnejšej" produkcii svadbovej kapely :)Ľahkosť, s akou prechádzal z popových melodií do funky a jazzových polôh bola doslova obdivu-hodná. A navyše bol aj vtipný a krásne čisto hovoril po slovensky.



jedna pomalšia, ktorá si podľa mňa nezadá ani s takými Zero 7



a ešte výborný jam na záver



ako bonus ešte fotka z vystúpenia The Hi-Fly Orchestra, ktorí boli fajn, aj keď Dana Bártu v ten večer už neprekonal nikto. Dúfam, že potešilo.


Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu