reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

reklama

Rozhovory

Hubba Bubba

Tomáš Batik

Hubba Bubba

- Niekedy by som chcel byť ženou, jej chôdzou a vôňou, čo v kaskádach veje za ňou ako vábivá, neviditeľná stuha...- Teda, nerád Ti beriem ilúzie, predstavuj si čo len chceš, ale v živote nebudeš napokon aj tak nikým iným než sám sebou. A či už je to dobre alebo nie, radšej si na seba čo najskôr zvykni. A maj sa rád. Uľahčíš si mnoho vecí ak si budeš priateľom.(po chvíli)- Počúvaj, máš sa ty vôbec rád?- A čo ti ja viem? Stále mi na mne čosi vadí. Aj by som sa mal, ale občas som si smiešny.- No a? To akože vadí? Veď aj ostatní sú. Všetci sme. A okrem toho, nemôžeš sa zasa úplne žrať. Šak nemôžeš byť dokonalý ako Boh.- To akože chceš povedať, že Boh je celý uveličený z toho, aký je dobrý?- Nó, takto som to síce nepovedal, ale keď je dokonalý, tak hádam musí byť so sebou spokojný, no nie?

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu