reklama

FotomaraTom 07

O Bratislavskom fotomaratóne tu už tuším napísali všetci, čo tam boli, väčšina dokonca zverejnila aj fotky, ktoré urobili. A tak, hoci som chcel so zverejnením tých mojich počkať až po vyhlásení výsledkov, klasicky sa neviem dočkať (a čkám a čkám, už som sa aj vody napil, aj dych zadržal a ono to čkanie nie a nie prečkať. Či prestať? :) Takže tie fotky. Tu sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Pre neznalých veci v skratke: ide o 12 fotografií na presne určené témy v presne určenom poradí v rozpätí 6 hodín.

Najprv číslo (nesúťažná fotka)



a poďme:

1. Sobota



2. My ľudia



3. Versus



moja obľúbená:

4. Voľné miesta ;)



5. Staré múry, staré príbehy



6. Keď ju miluješ, nie je čo riešiť



7. Ukážem Ti niečo



Nasledujúcu fotku s názvom 8. Tu som rád som pojal smrteľne vážne a rozhodol som sa pri nej byť
maximálne úprimný k sebe samému i celému ľudstvu. A tak prvé, čo mi napadlo a čo som i odfotil bolo toto:



Dobré, nie? ;)
A poďme ďalej:

9. Štruktúra



Nasledujúce tri fotky som robil už vo veľkom zhone a tak nie sú po technickej stránke prevedené tak, ako som chcel, aj keď nápady som použil. Nuž a teraz, keď som sa fajne vyhovoril 
(a taktne zamlčal môj katastrofálny časový menežment) vám ich aj ukážem: 

10. Pot (tu som ju mierne orezal, počas súťaže som ju odovzdal aj s kusom odfoteného plota :))



11. Spomaľ



a posledná: 12. Reštart



Poviem vám, bol to fakt maratón, večer som sa cítil ako po kvalitnej túre. Hádam sa mi do budúceho ročníka nohy dáko zregenerujú.


Fotené s FujiFilm FinePix S9600, zabudovaný obj. Fujinon 28 - 300mm, 1:2.8 - 4.9.
Fotky sú jemne upravené.

Tomáš Batik

Tomáš Batik

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  1x

verí v smiech...... ČO NA SRDCI, TO TU ........ Zoznam autorových rubrík:  MudrovačkyPísačky a slovné hračkyTakmer zbytočné postrehyTajné tipyPre zmenu vážneRozhovoryNezmysly všade vôkolFotografieSúkromnéMozaika

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu